Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Синтаксис дуже тісно повʼязаний з граматикою. Ці розділи мови доповнюють один одного. Підметом може бути іменник – але лише у називному відмінку, адже саме він відповідає на питання «хто?» або «що?», тож називає того або те, що виконує дію. З іншого боку іменник у непрямому відмінку може бути додатком, тобто називати те, що відчуває на собі дію. При цьому слова і між собою повʼязуються водночас і лексично, і граматично, і синтаксично. Наприклад, прикметник характеризує предмет – це лексичний рівень звʼязку. Іменник з прикметником узгоджуються за родом, числом та відмінком – це вже граматичний рівень звʼязку. Водночас прикметник характеризує обʼєкт, який виконує дію – тобто у реченні грає роль означення. Одна мовна одиниця грає відразу три ролі. У ході виконання цього завдання дитина на практиці закріпить вміння правильно повʼязувати слова в реченні. На екрані перед школярем міститься зображення речення – нового для кожного наступного етапу. Воно є неповним – у тексті пропущено одне слово. Під ним знаходиться кілька словоформ, що претендують на це місце. Лексично вони тотожні, але граматично – різні. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб визначити, яка словоформа підходить для наданого контексту. Здається, що дитина опрацьовує лише узгодження граматичних форм іменника та прикметника, і вся різниця полягає лише в тому, що у формулюванні завдання вказано, наприклад, «впишіть додаток» або «впишіть означення». Однак, різниця не в цьому, а у сприйнятті. Дитина має розуміти, що через узгодження на граматичному рівні відбувається поєднання синтаксичних елементів, тобто слова, яке характеризує один з граматичних центрів, підмет. Цим словом є означення.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.2
Доповнюємо речення словом у відповідній формі
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися