Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Діалог – досить важлива тема при вивченні курсу української мови, адже через діалог відбувається зображення на письмі розмови між двома і більше співбесідниками. Специфіка позначення зміни мовця (використання тире, двокрапки, коми тощо), відмінності у зображенні слів автора та прямої мови – ці норми є простими, але водночас і важливими для вивчення, адже діалоги займають досить велику частину обсягу творів художньої літератури та деяких інших жанрів. Ця вправа дає учню можливість не просто закріпити свої знання по цій темі, а й використати їх для розширення кругозору. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься відновлювати діалог, тематика якого – людське здоров’я. На екрані перед учнем міститься робоча зона, де зображується набір реплік двох співрозмовників. Спочатку репліки знаходяться у хаотичному порядку. Учень, читаючи всі репліки та відновлюючи смислові зв’язки між ними, має відновити правильний порядок реплік, перемістивши їх відповідно до структури розмови: після певного питання треба поставити репліку, яка є відповіддю на нього. Крім того, на порядок реплік вказують й інші ознаки, наприклад: спільні слова, розкриття теми тощо. Останньою реплікою у діалозі теж є питання, і учень має сам дати на нього відповідь, приєднуючись таким чином до розмови. Варіанти відповіді містяться під діалогом. Школяр вибирає правильний варіант (який є правильним, стане зрозуміло з контексту), після чого вже проходить на новий етап до іншого подібного діалогу, який теж треба відновити. Особливість цього завдання в тому, що кожен діалог пов’язаний з темою здоров’я, кожен містить корисні поради або важливі для учня відомості. Це, а також наявність ілюстрацій посилює мотивацію учня до руху між етапами.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ф.3
Поспілкуємося про здоров'я
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися