Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Дієслово грає одну з головних ролей у синтаксичній картині речення. Разом з іменником у називному відмінку дієслово формує граматичну основу – підмет й присудок. Вони є рівнозначними, центральними членами, яких досить для того, щоб утворити речення, тоді як всі інші його члени будуть залежати вже від них. Однак, якщо додати до дієслова іменник не у називному, а в будь-якому іншому відмінку, то утвориться звичайне словосполучення, де дієслово буде головним словом, а іменник – залежним. Крім того традиційно до дієслівних частин мови належить прислівник, який у словосполученнях із ним також виступає в ролі залежної мовної одиниці. З такими випадками й познайомиться дитина у ході виконання даного завдання. Ця вправа має досить сильний акцент на ігровій складовій. На екрані міститься зображення кількох локомотивів. На кожному – своє дієслово, яке грає роль головного елемента словосполучення. До кожного локомотива приєднується по одному вагону, на яких – різні слова, котрі можуть бути або прислівниками, або іменниками у непрямих відмінках. Дитина має розприділити ці вагони таким чином, аби наведені на них слова лексично поєднувались з дієсловами. Акцент робиться на смисловому звʼязку, а не на граматичному, тож школяр має уважно дивитись не на закінчення (хоча й на них теж), а в першу чергу на зміст словосполучень, які утворюються при поєднанні цих слів. Коли учень підбере таким чином вагони до своїх поїздів, то пройде на наступний етап, де треба виконати аналогічний набір дій, хоча як на локомотивах, так і на вагонах будуть вже інші слова. Різноманіття візуальних образів і словосполучень, з якими працює дитина, робить цю вправу цікавою для виконання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ж.9
Утворюємо словосполучення з дієсловами
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися