Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Основна одиниця спілкування – це все ж слово, адже слова, які належать до самостійних частин мови, мають власне лексичне значення, яке існує незалежно від контексту, хоча й часто знаходиться під його впливом. Однак, при цьому за допомогою речень люди здебільшого спілкуються, а не за допомогою поодиноких слів. Слова в реченнях, як й у словосполученнях, мусять мати певний звʼязок. Цей звʼязок проявляється на багатьох рівнях. Підмет часто є іменником у називному відмінку, тоді як означення – це здебільшого прикметник. Відповідно вони є словосполученням в рамках речення, в якому частіше за все відбувається типове узгодження граматичних категорій, властивих цим частинам мови: узгодження за родом, числом та відмінком. Головне – це все ж звʼязок лексичний, який виражається як у контексті, так і на практиці в тому, що від одного слова до іншого можна поставити питання, на яке те відповідає. У ході виконання цього завдання дитина розбиратиме речення на слова, що відповідають на різні питання. На екрані перед школярем міститься зображення шкільної дошки, у верхній частині якої міститься речення – просте, однак, поширене, тобто таке, що має граматичну основу та другорядні члени. Під ним є кілька питань – за числом слів. Всі вони різні, адже ці питання означають ту роль, яку відіграє кожне слово з синтаксичної точки зору. Учень має до кожного питання перенести те слово, як на нього відповідає. Після цього дитина проходить на новий етап, де так само розбирає інше речення – з новими питаннями, звісно. Таким чином ця вправа налаштовує школяра по-новому подивитись на речення – як на набір слів, які мають цілком структурований та послідовний звʼязок між собою.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.1
Встановлюємо зв'язок слів у реченні
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися