Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Тема зміни дієслів за особами є не лише досить різноманітна за елементами, які доводиться вивчати, а й досить складною з причин структурованості цієї категорії на підтипи. Дієслово може мати форму першої особи однини або першої особи множини – і вони досить сильно відрізняються між собою. щоб не виникло плутанини, дитина має добре вивчити, з якими саме займенниками ці дієслівні форми мають поєднуватись. У ході виконання цього завдання замість довгого процесу вивчення такого великого обсягу інформації учень матиме нагоду перевірити чужу роботу, що завжди робить залюбки. На екрані перед школярем міститься дві робочі зони. Перша – для неправильно вжитих дієслівних форм, друга – для правильних. Цікавим є стиль їх візуального оформлення. Ці зони – стовпи, а самі дієслова подаються на дорожніх знаках. Між стовпами – світлофор, який показує, який стовпчик підходить для правильних дієслівних форм – на них він показує зеленим кольором, а який – для неправильних, адже на них він вказує червоним. Біля нього стоїть регулювальник. Наявність цього персонажа робить завдання більш інтерактивним та додає ігрового або навіть сюжетного елементу. Дитина по черзі послідовно аналізує морфемний склад кожного з дієслів, що знаходяться під описаною композицію. Зробивши висновок про правильність чи неправильність даної форми, школяр відправляє її на відповідний стовпчик. Коли учень розсортує всі дієслова, які є на екрані, то пройде на наступний етап до інших слів. Таким чином дитина навчиться інтуїтивно розрізняти правильні особові форми від неправильних, познайомиться з випадками характерних помилок та навчиться у майбутньому їх уникати.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ж.13
Знаходимо помилки у правописі особових закінчень дієслів
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися