Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Ця вправа водночас закріплює навички учня, що присвячені саме опрацюванню текстової інформації і разом з тим нагадує дитині, як відбувається синтаксичний розбір речення. Кожен член речення грає певну роль. Вона досить сильно повʼязується з граматичним значенням та розподіленням слів на частини мови, так іменник у називному відмінку може бути підметом, дієслово – присудком, а іменники у непрямому відмінку – додатком. Однак, роль слова в реченні – не те саме, що його приналежність до певної частини мови, адже іноді й прикметник може бути підметом. Для того, щоб виконати синтаксичний розбір речення на слух, необхідно дійсно впевнено працювати з цими мовними одиницями. На екрані перед учнем міститься зображення малюнка, на якому є пара персонажів. Малюнок деталізований та має приємний стиль зображення. Над кожним з героїв є активна кнопка. Натискаючи на них, дитина чує по одному реченню. Ці речення відрізняються не лише за думкою, що в них подається, а й за схемою розміщення синтаксичних членів. Схема-взірець знаходиться над малюнком. Спочатку учень уважно її вивчає, звертаючи увагу на послідовність. Має значення не лише наявність тих чи інших членів речення у цій схемі, а й те, яке з них після якого йде у ній, наприклад, підмет після присудка, а пере підметом – означення. Завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає у тому, щоб вибрати персонажа, над яким знаходиться звукова кнопка з реченням, що підходить для цієї схеми. Переслуховувати речення дитина може стільки разів, скільки потрібно, щоб розпізнати потрібне. Коли школяр робиться вій вибір, то проходить на новий етап до іншої схеми, нової пари речень та дещо іншого малюнка.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Т.7
Знаходимо речення, яке відповідає схемі
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися