Здебільшого для того, щоб впізнати предмет, використовуються іменники, які ці об’єкти називають. Але також для цього можуть стати у нагоді й дієслова, котрі називають дії та функції, властиві тільки певним об’єктам. У ході виконання цієї вправи дитина в ігровій формі тренуватиметься підбирати до кожного предмета те дієслово, яке може грати роль слова-характеристики об’єкта. На екрані розташовано у колонку кілька малюнків. Паралельно їм у іншій колонці написані дієслова. Учень аналізує ілюстрації, котрі виповнені у приємному стилі та мають багату деталізацію і симпатичний вигляд, і переміщують дієслова до своїх малюнків так, щоб кожне слово відповідало дії, властивій зображеному об’єкту чи персонажу. Коли дитина знайде таким чином пару кожній зображеній істоті чи предмету, то пройде на наступний етап, де на неї чекатиме нова колонка малюнків та інші дієслова. Це завдання розширює кругозір дитини, допомагає встановити вірні асоціативні зв’язки між предметами та діями, які ними виконуються, а також ця вправа тренує вміння дитини працювати з дієсловами як зі смисловими одиницями.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.