Так само, як дію, яку виконує об’єкт, можна вгадати, знаючи, про який предмет йде мова, так і сам цей об’єкт можна визначити за властивою тільки для нього дією. Саме це вміння й тренуватиме дитина у ході виконання цього завдання. На екрані перед учнем міститься кілька дієслів. Всі вони відрізняються за лексичним значенням, але всі разом складають набір властивостей певного об’кта. Під ними є два малюнки, які зображують абсолютно різні предмети. Між ними треба обрати той предмет, якому властиві всі перераховані вище дії. Особливість впізнавання предмета за його діями якраз в тому і полягає, що зовсім різні об’єкти можуть виконувати одну й ту саму дію, але цілий набір функцій чи властивостей може бути притаманний тільки одному предмету. Наприклад, гріє і Сонце, і праска, але тільки Сонце при цьому ще й світить. Тож учню треба вірно проаналізувати властивості кожного зображеного у вигляді якісних ілюстрацій предметів, після чого вибрати, який з них виконує всі ці дії. Коли дитина робить свій вибір, то проходить на наступний етап, де будуть й нові дієслова, й нові малюнки-варіанти.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.