Дієслова можуть використовуватись з різними цілями. Описуючи предмет за діями, вони здатні уточнювати його властивості, протиставлятись іншим об’єктам, деталізувати ситуацію чи стан. Всі ці можливості використовуються у різних типах речень, але послужити кожній перерахованій меті може будь-яке дієслово. У ході виконання цього завдання дитина ознайомиться з багатством можливостей, що дає ця частина мови. На екрані перед учнем є речення. Воно протиставне. Наприклад, Місяць тільки світить, а Сонце – ще й гріє, дає тепло. Завдяки тому, що дії, властиві цим двом небесним тілам, різні, дитині простіше зрозуміти й різницю між ними самими. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб вставити у друге речення те дієслово, яке підходить за сенсом, оскільки другий об’єкт дійсно виконує названу дію. На вибір перед дитиною кілька варіантів. Коли учень натискає на вірний, це слово з’являєтсья на своєму місці.
Учень/учениця: за підтримки з боку дорослих досліджує зв'зки між словами і нюанси в значеннях слів; розрізняє загальні об'єкти за категоріями (наприклад, форми, продукти), щоб зрозуміти поняття, які представляють ці категорії; демонструє розуміння найуживаніших дієслів і прикметників, пов'язуючи їх з їхніми протилежностями (антонімами); виявляє зв'язки в реальному житті між словами і їхнім використанням.
Учень/учениця: має широкий словниковий запас, добирає точні слова відповідно до ситуації; знає основні назви предметів, ознак, явищ, подій.
Учень/учениця: вживає та розуміє слова різної складності: синоніми, антоніми, епітети, метафори, багатозначні слова, фразеологізми; знає прислів'я, приказки, утішки, загадки, скоромовки; володіє мовним етикетом відповідно до ситуації (привітання, прохання, вибачення, подяка, комплімент, звертання).