Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Дієслова використовуються для різноманітних цілей. Перше за все, їх використовуються для того, щоб називати дії або стан, проте також дієслова через опис дії описують і функції предметів. Зокрема те, що роблять тим чи іншим інструментом. Цьому й присвячено дане завдання. На екрані перед учнем міститься набір дієслів. Всі вони відрізняються за значенням. З боку від стовпчика цих слів є два поля. В першому – зображення певного предмета. Інше порожнє. Дитина має згадати, яку функцію виконує зображений на малюнку обʼєкт і серед дієслів знайти те одне, яке цю функцію називає через дію. Коли дитина це робить, то переносить дане дієслово у порожнє поле. Далі починається наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії. Обидва ці поля тримають персонажі, наявність яких урізноманітнює вправу і робить її більш інтерактивною, дитина вже не просто працює з одиницями мови, а взаємодіє із живими героями. Ця вправа є досить корисною, адже вона водночас і розширює кругозір дитини, і збільшує словниковий запас слів (адже у групі дієслів можуть трапитись і незнайомі – в такому випадку батьки допоможуть і розкажуть про нове слово) і покращує знання предметів навколишнього світу. Крім того, і це головне, дитина за допомогою цього завдання розуміє, що дієслова описують не лише події. Через називання функції вони описують і предмет, який її виконує, а знання цього факту робить розуміння мови більш глибоким.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Е.11
Що цим роблять?
-
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування