Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Словосполучення – це структура, яка містить у собі два слова, котрі є нерівноправними: одне головне, тоді як інше виступає в ролі залежного від нього. Визначити, яке саме слово є головним, а отже є й центром повідомлення, можна наступним чином. Саме від головного слова до залежного ставиться питання. Робити це й буде дитина у ході виконання даного завдання, адже можливість правильно задати питання означає також і правильно опрацювати потрібну частину мови. Справа в тому, що до залежного слова можна задати лише те питання, на яке відповідає та частина мови, котра використовується у даному випадку. Наприклад, якщо ним є прикметник, то це питання – одна з форм слова «який?» або «чий?». Тож, визначившись з тим, яке слово є залежним і до якої частини мови воно належить, залишається тільки за граматичними категоріями зрозуміти, яке з питань для нього підходить. На екрані перед дитиною міститься нове для кожного наступного етапу завдання словосполучення. Воно є проілюстрованим, а між головним і залежним словами є порожня ділянка, куди треба перемістити питання, що від головного слова задається до залежного. Варіанти є під словосполученням. Учень вибирає потрібний, переміщує його між словами, після чого проходить на наступний етап. Ця вправа допомагає не лише розвинути вміння правильно ставити питання до залежного слова, а й зрозуміти, як через них слова взагалі взаємодіють у рамках словосполучення як мовної структури. Тобто, як прикметник характеризує іменник, або числівник описує кількість предметів, або, наприклад, прислівник описує дію тощо.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
І.3
Ставимо питання від головного до залежного слова
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися