Дитина вже має досвід у вивченні сполучників. Ці слова належать до службової частини мови, яка використовується для звʼязку слів у реченні та звʼязку речень у тексті. Є досить велика кількість сполучників, які розподіляються за трьома видами: єднальні, роздільні та протиставні. Відповідно до назви сполучники цих видів можуть обʼєднувати слова за значенням, розділяти їх або протиставляти одне поняття іншому. Це означає, що в реченні сполучники грають дуже істотну роль. Хай поза межами контексту вони, як службові слова, не мають ані лексичного, ані граматичного значення, їхня відсутність може докорінним чином змінити сенс речення, не дати йому розкрити власну думку. У процесі виконання цього завдання дитина доповнюватиме речення з однорідними членами сполучниками. На екрані перед дитиною міститься зображення речення — нового для кожного наступного етапу. Порожнини в ньому треба заповнити сполучниками. Дитина аналізує текст та ті сполучники, які там уже є в наявності. Головне, на що має звернути увагу дитина, це те, які відносини є між словами в тексті. Поряд із робочою зоною з реченням міститься окрема робоча зона зі сполучниками, які належать до різних видів. Дитина аналізує ці слова, після чого вибирає один сполучник. Той посідає своє місце в реченні, а дитина проходить на наступний етап. Завдяки цьому завданню дитина навчиться працювати зі сполучниками не як з окремою частиною мови, а в контексті, тобто в умовах використання. Крім того, дитина отримає цілком практичний досвід вживання різноманітних сполучників, що стане в нагоді в майбутньому для повсякденного використання цих слів у житті, а не лише в навчальних вправах.