Дитина вже знає, що слова в українській мові розділяються на дві великі групи: на самостійні частини мови, які відрізняються між собою, але кожен представник цих видів має власне лексичне і, здебільшого, ще і граматичне значення; та службові частини мови, які використовуються для утворення звʼязку між словами й реченнями, для зміни значення слів тощо. Однак, є ще одна категорія слів, яка відокремлена від цих двох видів. Це вставні слова. Вони дуже части використовуються в повсякденному мовленні, і ця вправа є першою в низці завдань, які цим словам присвячені. Вставні слова використовуються для того, щоб передати ставлення мовця щодо того, про що він говорить. Оскільки вони дещо відмежовуються від самої ідеї, яку містить речення, вставні слова завжди виділяються з обох боків комами. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься працювати з конструкціями, що містять вставні слова. На екрані перед учнем міститься кілька варіантів написання одного й того самого речення. У кожному варіанті наводиться одне й те саме вставне слово, але речення відрізняються за способом виділення цих конструкцій. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає в тому, щоб вибрати варіант правильного використання вставних конструкцій у реченні. Це досить просто, але головна мета завдання полягає не в перевірці знань дитини, а в тому, щоб дати їй можливість звернути увагу на нові для неї конструкції.