Вставні слова серед всіх конструкцій, які відокремлюються в реченні, посідають досить особливе місце в мовленні. Вони здатні істотно змінити основну думку речення, додавши до неї той чи інший відтінок. Вставних слів багато, однак, їх можна згрупувати за тим, що саме вони передають. Цим й займеться дитина у ході виконання даного завдання. На екрані перед школярем знаходиться зображення двох робочих зон, поки що порожніх. Кожна містить назву груп вставних слів за значенням. Під робочими зонами знаходиться набір вставних слів для сортування. Дитина послідовно опрацьовує кожне слово, згадуючи, що саме воно означає. Наприклад, «безперечно», «очевидно», «безумовно» означають впевненість мовця, а «мабуть», «можливо», «сподіваюсь» – навпаки, значать невпевненість. Коли школяр розсортує всі слова по наданим робочим зонам, то пройде на наступний етап завдання, де буде інший набір вставних слів та інші категорії. Бажано, аби учень після розподілення цих мовних одиниць додатково проаналізував їх і запамʼятав зроблену класифікацію. Це дасть можливість більш впевнено користуватись цими словами. Родзинка вставних слів в тому, що вони є корисними не стільки з академічної, скільки з практичної точки зору, адже вони роблять людську мову більш живою.