Дитина вже знає, що речення обовʼязково мусить мати граматичну основу, тобто підмет та присудок. Підмет означає предмет або істоту, які виконують дію, а присудок називає цю дію. Іноді підмет або присудок можуть бути однорідними. Однак, таке речення однаково залишається простим, адже в його рамках є лише одне повідомлення. Тим не менш, є й такі речення, які мають у собі дві граматичні основи — і називаються вони складними. Складні речення вважаються однією синтаксичною одиницею, але містять дві пари граматичних основ, які повʼязуються між собою за сенсом, але однаково залишаються самодостатніми, тож більшість простих речень можна розділити на пару простих. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься розрізняти прості речення та складні. На екрані перед дитиною міститься зображення одного речення для кожного наступного етапу завдання. З обох боків від робочої зони з ним є пара персонажів. Перший питає про те, чи це речення є простим або складним. Другий герой має пару варіантів відповіді у своїй діалоговій хмаринці. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає в тому, щоб допомогти цьому персонажу правильно відповісти на це питання. Втілюється сюжетна основа цього інтерактивного завдання. Розрізнити просте та складне речення досить просто: у складному реченні є дві окремі думки, що передаються двома парами граматичних основ, й один підмет повʼязуєтсья лише з одним присудком, але не повʼязується з іншим. Так і присудок повʼязується лише з одним підметом, але не з другим. Підказками є протиставлення (яке втілюється за допомогою сполучника «а») та інші специфічні відносини між простими реченнями.