Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Особливість вставних слів полягає в тому, що в цій ролі часто вживаються слова, котрі в інших обставинах є цілком звичайні. Наприклад, слово «кажуть» є дієсловом у формі третьої особи множини теперішнього часу. Воно цілком може бути присудком — і є ним у більшості випадків. Однак, часто трапляються речення, де «кажуть» використовується як вставне слово, яке виражає непевність інформації, невпевненість мовця або ж те, що наявна в реченні думка пішла від чуток або що. І таких випадків неоднозначного використання слів, які іноді можуть бути членами речення, а іноді — вставними словами, є досить багато. Єдиний спосіб розрізнити їх — це проаналізувати мету використання слів у контексті, адже виглядають слова в обох випадках абсолютно однаково. У процесі виконання цієї вправи учень якраз і буде вчитися розрізняти вставні слова та члени речення за допомогою конкретних прикладів. На екрані перед учнем міститься зображення двох речень. Вони різні за сенсом, думкою, але в обох є одне спільне слово. Однак, в одному реченні це слово вживається в якості звичайної мовної одиниці, яка грає певну синтаксичну роль разом з іншими, тоді як у другому реченні це ж слово вже є вставним. Воно не є відокремленим від решт слів комами. Над цією композицією міститься формулювання завдання, де вказується мета пошуків: випадок, де певне (назване в завданні) слово вживається у своєму звичайному значенні або випадок, де воно вживається вже як вставне слово. Виділивши потрібне речення, школяр має також виділити вставне слово, де б воно не було, за допомогою ком. Спочатку школяр натискає на кому, а після цього — на порожню ділянку до вставного слова та після нього. Уже після цього починається новий етап.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
М.6
Розрізняємо вставні слова і члени речення
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися