Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Написання слів та речень підкорюється певним нормам та правилам, які є вкрай важливими для уніфікації писемного мовлення, аби воно залишалося зрозумілим незалежно від того, хто ним користується. Наприклад, між однорідними членами речення треба ставити кому — і це загальне правило, яке не може бути змінено. однак, у кожному правилі є нюанси використання, і в процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься ставити розділові знаки в реченнях з однорідними означеннями. Дитина вже знає, що означення — це другорядний член речення, котрий означає ознаку підмета, характеризуючи та описуючи його. Досить часто підмет треба описати з кількох точок зору, різними словами. Між ними треба ставити кому — традиційний пунктуаційний символ, що використовується під час перелічення. Однак, тут є виняток: якщо між двома однорідними означеннями є сполучник «і», його форма «й», а також сполучник «та» (у значенні «і»), то кома не ставиться. Втім, і в цьому правилі є свої тонкощі: якщо «і» вжито кілька разів, перед кожним однорідним означенням, то кома між ними ставиться обовʼязково. У процесі виконання цього завдання дитина опрацьовуватиме такі цікаві випадки. На екрані перед учнем міститься зображення речення — іншого для кожного наступного етапу. У ньому є однорідні означення. Школяр спочатку знаходить їх. Після цього дитина аналізує те, як вони зображені, скільки їх, чи є поряд із ними сполучники та якого вони виду. Під реченням є набір пунктуаційних знаків. Дитина натискає на той, який хоче поставити в речення, після чого виділяє ту частину речення, між словами, де цей символ має бути.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.2
Ставимо розділові знаки у реченнях з однорідними означеннями
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися