Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

У слів, що належать до самостійних частин мови, є власні лексичні значення та граматичні категорії (крім прислівників, які є незмінними самостійними словами, хоча лексичне значення вони, звісно, мають), а словосполучення являються собою поєднання таких слів, де ці значення комбінуються. Словосполучення може передати більше інформації, більш глибоко та докладно розкрити певний сенс та зміст. Граматично слова в рамках словосполучення теж певною мірою повʼязуються. Важливо розуміти, що словосполученнями стають лише поєднані разом самостійні слова, а не комбінації самостійних та службових. У процесі виконання цього завдання, яке відкриває собою низку вправ, присвячених цій темі, дитині пропонується утворити словосполучення, маючи у своєму розпорядженні «матеріал», тобто поодинокі слова. На екрані перед дитиною міститься зображення робочої зони, у якій уже є стовпчик слів. В іншій робочій зоні збоку містять слова, які треба поєднати з першими. Учень аналізує кожне слово з наданих у центрі екрану, після чого підбирає до нього інше слово. Тут важливо розуміти, що головний критерій для підбору в рамках цього завдання — лексичний. Наприклад, до іменників треба підібрати прикметники, і варіанти останніх співвідносяться та узгоджуються за родом, числом та відмінком не з одним лише «своїм» варіантом, а відразу з кількома. Тоді залишається орієнтуватися лише за значенням слів. Знайшовши те слово, яке з опрацьованим утворить зрозуміле, лексично та граматично повʼязане словосполучення, дитина переносить туди відповідну мовну одиницю. А коли утворює словосполучення з усіма наданими словами, то проходить на наступний етап вправи.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
І.1
Утворюємо словосполучення зі словами
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися