Дієслово — одна з головних самостійних частин мови, яка разом з іменником займає у всій граматичній системі центральне місце. Дієслово означає дію або стан, відповідаючи на питання «що робити?», «що зробити?». Дієслово має низку зовсім специфічних граматичних категорій, властивих винятково для цієї частини мови, зокрема, час і вид. Дієслово також має дві особливі форми: дієприкметник і дієприслівник (з якими учень у рамках цього завдання мати справу поки не буде), а до дієслівної групи самостійних частин мови належить і прислівник, адже ці слова лексично повʼязуються з дієсловами. У процесі виконання цього завдання учню пропонується виконати роботу, присвячену пошуку дієслів у тексті. Це досить легко: дієслова істотно відрізняються від усіх інших частин мови, але разом із тим їх використовують постійно. На екрані перед учнем міститься зображення короткого тексту, що містить лише пару речень. Однак, ці речення є досить поширеними і великими, і в кожному є дієслово. Дитина аналізує кожне слово в реченнях, після чого знаходить ті, які означають дію або стан. Орієнтуючись на лексичне значення, дитина також і ставить для кожного слова питання. Дієслівні: «що робив?», «що буде робити?», «що зробив?», «що робить?» тощо. Школяр стикається з великим різноманіттям граматичних форм дієслів на кожному етапі. Це у свою чергу дозволяє учню пригадати вже відому йому інформацію про цю частину мови, підготуватись до майбутніх завдань, присвячених дієсловам та сфокусувати на них увагу. На новий етап до іншого короткого тексту дитина проходить тоді, коли виділить усі дієслова в наявному. Кожен текст цікавий або з художньої точки зору, або з пізнавальної.