Під час виконання попередньої вправи учень тренувався виділяти головне та залежне слова в словосполученнях. Це лише перший крок на шляху до опанування цієї теми. Учень уже знає, як виділяти головне слово: треба визначити, від якого з них ставиться питання до іншого. Це слово і є головним. Однак, також важливо навчитися визначати, що за питання можна поставити до залежного слова. У процесі виконання цієї вправи дитина тренуватиметься робити це. На екрані перед учнем міститься зображення словосполучення — іншого для кожного наступного етапу завдання. Між головним та залежним словами — порожнина, забрана в круглі дужки. Туди треба перемістити питання, яке від головного слова можна поставити до залежного. Школяр аналізує словосполучення, вивчаючи не просто окремо кожне слово, а той звʼязок, який є між ними. Дитина має зрозуміти, як вони лексично та граматично взаємодіють. Після цього серед кількох варіантів, що подані нижче, школяр вибирає те питання, котре підходить для наведеного словосполучення. Коли дитина це робить, то проходить на новий етап завдання, де треба буде виконати аналогічний набір дій з іншим словосполученням. Наприклад, якщо йдеться про словосполучення «швидко ходити», то дієслово в ньому буде головним словом, а прислівник — залежним. Від дієслова ставиться питання до прислівника, і це питання — «як?», котре є типовим для цієї частини мови, адже прислівник дійсно пояснює та описує дію. Знайшовши потрібне питання, дитина проходить на наступний етап завдання до іншого словосполучення.