Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Складне речення відрізняється від простого наявністю двох граматичних основ, тобто двох пар «підмет-присудок», коло яких групуються другорядні члени. Для того, щоб ефективно працювати з ним, необхідно навчитися визначати граматичну основу кожного з цих простих речень у рамках одного складного. Цьому і присвячено це завдання. На екрані перед дитиною міститься зображення речення — нового для кожного наступного етапу. Речення обовʼязково складне, і завдання, яке ставиться перед дитиною, полягає в тому, щоб визначити граматичні основи, які в ньому є. Для цього дитина читає речення та аналізує кожне його слово, а також загалом — ту думку, яку це речення передає. Відразу дитина має зрозуміти, що повідомлення, яке містить у собі це речення, можна логічно розділити на дві смислові частини. Це і є прості речення в складі складного. Школяр знаходить підмет, тобто слово, що називає дійову особу, та присудок, тобто слово, яке називає дію, для кожного з цих компонентів. Після цього дитина має правильно їх підкреслити. Школяр уже знає, що підмет підкреслюється однією горизонтальною рискою, а присудок — двома паралельними. Дитина натискає на відповідний елемент під реченням, після чого виділяє потрібне слово. Підкресливши підмет, дитина натискає на символ присудка, і виділяє вже ті слова, які потрібно. Краще, щоб учень виділяв граматичні основи попарно, але можна виділяти спочатку підмети, а потім — присудки. Головне, щоб дитина розуміла, як вони повʼязуються в рамках своїх граматичних основ та як комбінуються в одну синтаксичну одиницю.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.2
Визначаємо граматичні основи у складному реченні
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися