Однорідні члени речення — поняття синтаксичне, але в мові всі елементи взаємоповʼязані, адже кожне слово водночас являє собою лексичне поняття, граматичну структуру, набір морфем, і водночас воно має певну вагу в реченні. У процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься визначати, до якої частини мови належать слова, які в конкретному випадку вжитку є однорідними членами певного речення. На екрані перед учнем міститься зображення такого речення — іншого для кожного наступного етапу вправи. У ньому є однорідні члени, і перше, що має зробити школяр, — знайти їх та подумки виділити. Далі дитина має перевести фокус уваги із синтаксичної ролі та те, до якої частини мови ці слова належать. Визначити це досить легко: треба зрозуміти, що це слово означає та на яке питання воно відповідає. Наприклад, однорідні додатки, які означають предмет та відповідають на питання «кого?», є іменниками. Поряд із робочою зоною з реченням міститься робоча зона з кількома різними назвами частин мови. Школяр вибирає те слово, яке потрібно, після чого проходить на наступний етап завдання, де треба виконати аналогічний набір дій. Ця вправа є актуальною, адже вміння визначати частину мови є вкрай важливим для опрацювання будь-якої теми, адже кожна частина мови має свої характерні риси, граматичні категорії тощо. Крім того, скажімо, підметом здебільшого, хоча й не завжди, є іменник у називному відмінку. Тож звʼязок між синтаксисом та граматикою простежується чіткий.