Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Речення — наступний після словосполучення рівень сприйняття мовних одиниць. Речення є також і основною одиницею спілкування, адже люди здебільшого використовують їх для комунікації з причини того, що кожне речення виражає певну закінчену та повну думку, маючи граматичну основу і, якщо необхідно, другорядні члени. Кожне речення може бути унікальним, адже в ньому поєднуються слова, котрих у лексичному запасі української мови сотні тисяч. Втім, за метою висловлювання речення можна узагальнити, виділивши кілька основних видів. В процесі виконання цього завдання дитина тренуватиметься визначати речення за метою висловлювання. На екрані перед школярем міститься речення — нове для кожного наступного етапу завдання. Воно є простим, тобто має лише одну граматичну основу. Варіанти містяться під ним. Розповідне речення дає відповідно до назви цього типу мовних структур передає певну інформацію, описуючи ту чи іншу подію, розповідаючи про якісь відомості тощо. Питальне речення має на меті дати мовцю можливість дізнатися про щось, що в цьому реченні названо. Питальні речення завжди мають на кінці замість крапки знак питання. Спонукальні речення використовуються для того, щоб змусити співрозмовника, до якого звертається автор речення, виконати якусь дію або заохотити його до цього та вмовити. Для таких речень є характерними специфічні слова на кшталт «піди», «напиши», «зроби», тобто дієслова в певній спонукальній формі. Знайшовши відповідні характерні риси того чи іншого виду речень, дитина вибирає той варіант мети висловлювання, який є характерним для наданого речення. Після цього дитина проходить на наступний етап завдання до опрацювання іншої подібної конструкції.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ї.1
Визначаємо речення за метою висловлювання
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися