Просте речення — це таке, яке має лише одну граматичну основу, тобто підмет та присудок. Складне речення має дві граматичні основи. Однак, і просте речення, не маючи додаткових підметів чи присудків, може бути структурно ускладненим. Наприклад, у реченні можуть бути однорідні члени — слова, які різні за значенням, але грають однакову синтаксичну роль; також у реченні може бути дієприкметниковий або дієприслівниковий зворот. Іноді в реченнях трапляються слова-уточнення. Будь-які подібні структури виділяються в реченні за допомогою пунктуаційних знаків, здебільшого за допомогою ком, які ставляться з обох боків зворотів, пояснювальних слів та між однорідними членами. Дитина вже знайома з ускладненими простими реченнями, але цього разу учню пропонується досить конкретне завдання: дитині треба знайти, чим ускладнене речення, вибравши один варіант з-поміж кількох. На екрані перед учнем міститься зображення речення — нового для кожного етапу. Речення вписано в діалогову хмаринку й «належить» зображеному поруч герою, який грає роль співбесідника дитини, посилюючи інтерактивний компонент завдання. Школяр читає речення, аналізуючи його структуру. Під ним є кілька варіантів того, чим воно ускладнене. Школяр вибирає правильну відповідь та виділяє її, після чого проходить на новий етап вправи. Там на дитину чекатиме нова синтаксична конструкція для опрацювання. Це завдання є досить простим, адже елементи, якими ускладнюється просте речення, сильно відрізняються між собою.