Структурні схеми різних видів використовуються в мовознавстві для того, щоб зобразити особливості тої чи іншої мовної одиниці без урахування її внутрішнього змісту. Наприклад, для кожного речення є синтаксична схема, і ті речення, для яких ці схеми однакові, можуть розповідати про абсолютно різні події. Слова, які збігаються за морфемними схемами, можуть мати різне лексичне значення. Для того, щоб позначити місцеположення звертання, теж є свої прийоми, і в процесі виконання цього завдання дитина познайомиться з ними. На екрані перед дитиною міститься речення — інше для кожного наступного етапу завдання. У ньому неодмінно є звертання. Під реченням є схеми, де звертання міститься в різних частинах речення. Дитина має самостійно зрозуміти, як інтерпретувати значення цих схем. Після цього школяр вибирає ту, яка правильно відображає місцезнаходження звертання в наданому реченні. Коли школяр це робить, то проходить на наступний етап завдання, де треба буде виконати аналогічний аналіз та вибір з іншим реченням для опрацювання.