Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Під час виконання цього уроку учень буде вчитися відрізняти активну лексику від пасивної і застосовувати ці знання на практиці.

    В словниковому складi української мови iснують два шари лексики: активна i пасивна. Активна лексика — це слова, якi регулярно використовуються у повсякденному спiлкуваннi. Це загальнонароднi слова, якi не мають ознак застарiлостi (солодкий, бiлий, п’ять, писати), а також широковiдомi термiни (нацiя, принтер). А до пасивної лексики належать слова, якi рiдко вживаються. Це застарiлi слова i неологiзми (слова, якi позначають новi поняття i предмети — маркетинг, менеджер).

    На екрані учень бачить 2 білих фони. Між ними розташовані 4 слова. Дитина має розподілити їх. Ліворуч, до дівчини, треба перенести слова, які належать до активної лексики, а праворуч, до хлопця, — слова пасивної лексики, і натиснути кнопку «Готово».

    Пройшовши всі етапи цього уроку, дитина добре запам’ятає, які слова належать до активної, а які — до пасивної лексики, і збагатить свій словниковий запас.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Г.3
Сортуємо слова активної і пасивної лексики
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися