Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

    Дієслова певною мірою протиставляються іменникам не лише з причини відмінностей у граматичному складі, а й від того, що різноманіття дієслів та їхня роль у спілкуванні фактично рівноцінна кількості та значенню іменників. Тому дуже важливо розуміти, коли саме ті чи інші дієслова вживати в мовленні. У ході виконання цієї вправи дитина тренуватиметься у виборі влучного дієслова, яке краще за будь-яке інше зможе доповнити текст.

    На екрані міститься зображення малюнка, який супроводжується реченням. Вони доповнюють одне одного: у тексті речення повідомляється про те, що змальовано на ілюстрації. При цьому є пропущеним один з елементів, а саме – дієслово. Завдання, яке ставиться перед учнем, полягає у тому, щоб вибрати серед кількох варіантів дієслів той, який підходить для доповнення та завершення речення.

    Ця вправа робить особливий акцент на тому, що дієслова для речень і для спілкування в цілому грають дуже велику роль. Якщо, скажімо, відсутність прикметника може істотно вплинути на зміст речення, то відсутність дієслова повністю заважає розумінню повідомлення фрази. Отже, учень аналізує малюнок, який не просто візуально доповнює завдання, а й зображує ситуацію, яку описує дієслово. Після цього школяр порівнює лексичне значення кожного варіанта і вибирає те дієслово, яке дійсно підходить до речення за своїм значенням. При цьому граматично всі варіанти тотожні, тож вся робота виконується саме на значеннєвому рівні. Коли учень вибирає потрібне слово, то таким чином доповнює речення і завершує його. Після цього починається наступний етап завдання, де треба виконати аналогічні дії з новим реченням (і відповідно іншим малюнком) та новими варіантами дієслів.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
М.2
Доповнюємо речення дієсловами
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися