Тематика цього завдання мало в чому поступається популярністю тваринам чи космосу. Адже не менше, ніж на звірів в зоопарку, дитина любить дивитись й на різні прилади, дивуючись тому, як вони працюють. Ця вправа присвячена різноманітним винаходам, які були створені протягом людської історії та приносили користь у тих чи інших ситуаціях.
На екрані перед учнем міститься робоче поле, де є каркас назви нового для кожного рівня винаходу. Одна клітинка – для однієї літери, тож їхня кількість є підказкою для школяра. Поряд є зображення предмета, який повʼзязано з цим винаходом, а над каркасом – активна кнопка, на яку можна натиснути. Коли школяр це робить, то чує текст, в якому описується дане знаряддя та його особливості. Важливо, що у тексті не обовʼзяково йде мова про щось сучасне та високотехнологічне. Стародавній лук, якому вже кілька тисяч років, теж є винаходом, тобто результатом людської праці. І користі від нього людству більше, ніж від смартфона.
Отже, школяр уважно слухає цей опис. Таким чином, дане завдання за механікою виконання наближається до аудіювання і водночас – до розгадування загадки. Зрозумівши за допомогою цього опису та наявних підказок у вигляді повʼязаних з даним предметом малюнків, про що йде мова, та вписує у каркас назву цього предмета. Коли учень це робить, то проходить на наступний етап до нового пізнавального та цікавого опису, адже у тексті розповідаються досить зрозумілі, але не такі вже й загальновідомі факти. Крім того, завдяки цій вправі учень дізнається про правила правопису опрацьованих слів. Це знадобиться йому в майбутньому, адже деякі з цих слів є не такими вже й простими.
Учень/учениця слухає і розуміє усне висловлювання; фіксує початок і кінець, визначає на слух кількість речень у тексті; кількість слів у реченні; відповідає на запитання за змістом прослуханого (хто? що? де? коли? як?); розуміє зміст тексту, який прослуховується; відновлює діалог.
Учень/учениця виділяє у предметах, мовних одиницях істотні ознаки, розрізнює серед них головні і другорядні; порівнює предмети, мовні одиниці за різними ознаками; робить висновок-узагальнення; добирає факти, які підтверджують висловлену думку або суперечать їй.
Учень/учениця знає і розуміє користь праці, охайності, наполегливості.
Учень/учениця вживає достатнью кількость слів і фраз відповідно до віку.