Ми й далі мандруємо країною мови, і Вчитель невтомно відшукує для нас усе нові цікаві відомості. Тривають наші відвідини царства дієслів. На минулому уроці ми докладніше дослідили дієслова, які називають завершені й незавершені дії. Разом з Учителем ми дізналися, як можемо розрізнити ці слова-дії, поставивши до них питання.
Для сьогоднішнього уроку вчитель приготував матеріал про близькі і протилежні за значенням дієслова. Як і будь-яка інша самостійна частина мови, кожне дієслово може мати кілька близьких за значенням слів-синонімів і одне повністю протилежне за значенням слово-антонім. А оскільки група дієслів — це хіба не найбільша група слів в українській мові, уміння вправно користуватися дієсловами-синонімами й дієсловами-антонімами дає нам дійсно необмежені можливості урізноманітнити своє мовлення. А це дуже важлива навичка.
Цей урок обіцяє бути насиченим і динамічним. Разом ми послухаємо пояснення Вчителя та докладно розберемо приклади під його наглядом. А щоби закріпити пройдений матеріал, Учитель дасть завдання для самостійного опрацювання. Звісно, як і зазвичай, на допомогу в засвоєнні нових знань прийдуть веселі персонажі та яскраві ілюстрації. Ці вправні помічники Вчителя майстерно вміють перетворювати навчання на веселу й захоплюючу гру та ніколи не дають нам нудьгувати під час уроку! А що може бути кориснішим, ніж знання, що були засвоєні із задоволенням і цікавістю?