Ми й далі мандруємо країною мови, і Вчитель знову і знову знаходить для нас напрочуд цікаву інформацію про її жителів. На минулому уроці ми розглянули будову тексту й познайомилися з назвами його частин. З’ясували, що якщо вилучити одну з частин тексту або змінити їхню послідовність, текст втратить логіку побудови, стане деформованим і неповним.

Для наступного уроку Вчитель приготував нову тему. Сьогодні ми розпочнемо знайомство з типами тексту. Учитель пояснить нам, що будь-який текст має тему та мету. Залежно від мети тексти розрізняють на типи. Сьогоднішній об’єкт вивчення — текст-розповідь. Разом ми прослухаємо теоретичний матеріал, а приклади детально розберемо під наглядом і з допомогою Вчителя. Наприкінці уроку він підіб’є підсумок і дасть нам завдання для самостійного опрацювання.

Урок обіцяє бути динамічним, насиченим і цікавим. Ця тема складна і потребуватиме від нас зосередженості й уваги. Але це зовсім не означає, що нам буде нудно. Адже до нас завітають бажані гості, які точно вміють перетворити урок на справжню веселу гру і змусити нові знання чарівно і швидко запам’ятатися! Звісно, нам допомагатимуть яскраві ілюстрації і веселі персонажі. Тож ми будемо навчатися граючи!