Ми вже знаємо, що деякі слова називають предмети та істот навколо нас. З’ясували, що ці слова умовно можна поділити на назви істот і неістот, а визначити значення слова в цьому аспекті можна, поставивши до нього питання «хто?» або «що?»

Сьогодні Вчитель розповість про власні назви. У кожного з нас є ім’я, є прізвиська в наших хатніх улюбленців. Так от, наші імена і клички тварин — це окремий випадок власної назви.

На сьогоднішньому уроці Вчитель запропонує пошукати в реченні саме такі слова. Ми побачимо картинку і коротке речення, яке її описує. Нашим завданням буде вибрати в речені слово, яке називає власне ім’я. Учитель, як і завжди, дасть час на роздуми й не залишить без допомоги тих, хто не встиг зробити вибір. А яскраві ілюстрації допоможуть налаштуватися на ігровий настрій. Адже навчання граючи — це гарантія успіху!