Лише практика може допомогти закріпити ті знання, які дитина отримала раніше та перевести їх у практичне русло. Досі учень вже тренувався використовувати множення та ділення, працюючи із десятковими числами, однак, для того, щоб зробити це вміння дійсно впевненим у використанні, необхідно зробити акцент на кількості прикладів, щоб довести дію ледь не до інстинктивного рівня виконання. Однак, розвʼязування одноманітних завдань набридне дитині досить швидко, саме тому приклади, які надаються у цій вправі, мають цікавий спосіб подачі. На екрані перед учнем міститься зображення досить цікавої та багатоелементної композиції: школяр бачить персонажа, навколо якого розташована ціла низка квадратиків – невеликих робочих зон. Деякі з них містять десяткові числа, але більшість порожня. Квадрати повʼязуються у єдину систему завдяки стрілочкам, які визначають також і напрямок руху від однієї дії до іншої. Над кожною стрілочкою вказується, що саме треба зробити з числом у попередньому квадратику. Варіантів два: помножити або розділити на певне число, яке вказується відразу тут. Результат записується у наступний квадратик, і з цим числом теж неодмінно треба щось зробити. Ті числа, які вже є в наявності на початку завдання, використовуються як точки старту, а також – для перевірки правильності обчислень. Ланцюжок розроблено таким чином, що закінчується він там, де й починався, тож дитина в кінці свого шляху по цьому ланцюжку має змогу перевірити правильність виконання описаних дій: якщо останній результат є й першим числом у ланцюжку, то всі попередні дії було виконано правильно. Родзинка завдання – взаємодія між елементами вправи: те, що було результатом для одного прикладу, стане лише одним із елементів для другого.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.