Десяткові числа зручні для виконання різноманітних математичних дій, в тому числі і множення з багатоцифровими цілими. Єдине, про що треба памʼятати – це місцезнахоження коми, яка розділяє цілий компонент від дробової частини десяткового числа. Поза тим множення десяткового дробу на багатоцифрове число за механікою виконання тотожне до множення двох багатоцифрових чисел. Правило дитина вже знає: кожну цифру одного множника треба один раз помножити на кожну цифру іншого. Після цього результати проміжного етапу складаються з урахуванням їх розрядності, щоб вирахувати остаточний добуток. Для того, щоб успішно множити десяткові дроби на багатоцифрові числа, множники розташовуються у стовпчик. У ході виконання цього завдання дитина працюватиме саме з такими прикладами. На екрані перед учнем міститься зображення нового такого математичного виразу для кожного наступного етапу завдання. Школяр аналізує спершу самі множники, після чого переходить до аналізу наступних етапів. Це завдання має полегшений формат, адже проміжний етап і навіть остаточна відповідь вже майже відомі. Там лише бракує кількох цифр, на місці котрих розташовані поки що порожні клітинки. Завдання, яке ставиться перед школярем, полягає у тому, щоб вписати туди ті чи інші цифри, аби відтворити хід обчислень, а потім – завершити знаходження добутку. Для того, щоб це зробити, дитина відслідковує хід процесу множення, дивлячись на місцезнаходження кожної цифри, аналізуючи проміжні етапи. Коли школяр заповнить потрібними цифрами всі порожні клітинки, то пройде на новий етап. Однак, перед цим важливо проаналізувати місцезнаходження коми. В остаточному добутку вона знаходиться на своєму місці відразу, і дитині необхідно лише зрозуміти – чому саме там.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.