Десяткові числа можна зустріти у повсякденному житті досить часто, ледь не щодня. Наприклад, ціна на будь-який товар в магазині є, фактично, саме десятковим числом, адже цілим числом можна сприймати ціну у гривні, а дробовим – у копійках, бо в одній гривні – «сто» копійок. Відповідно тема множення та ділення десяткових чисел є актуальною не лише з академічної точки зору, а й задля повсякденного використання. У ході виконання цього завдання дитина розвʼязуватиме задачі на виконання дій множення й ділення у ситуаціях, де використовуються десяткові числа. На екрані перед учнем міститься зображення такої задачі – нової для кожного етапу. Учень уважно читає її умови, після чого визначає для себе, в яких стосунках мають знаходитись числа, вказані в тексті. Справа в тому, що ані в самому тексті, ані у формулюванні завдання над ним не вказується, яку саме дію необхідно виконати – множення чи все-таки ділення. Дитина має зрозуміти це сама, знайшовши застосування своїм математичним вмінням. Під задачкою знаходиться лише кілька варіантів відповіді. Наявність цих варіантів залишається єдиною підказкою для школяра, необхідною тому, що числа, з якими дитина працює, є багатоцифровими. Тому просто виконати множення або ділення «на око» без варіантів не вийде, тим паче, що всі обчислення учень виконуватиме подумки. Дитина вибирає один із цих варіантів – той, який вважає правильним добутком або часткою. Коли школяр робить свій вибір, то проходить на новий етап завдання, де треба розвʼязати вже іншу задачу. Кожна вправа супроводжується ілюстраціями, на яких зображується те, про що йдеться в тексті. Малюнки посилюють цікавість учня до виконання завдання та показують його актуальність.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.