Дитина звикла до того, що при множенні перший множник збільшується, тобто добуток буде гарантовано більшим, ніж обидва числа, які було використано у прикладі. Обчислення прикладів з множенням, де обидва множники – десяткові числа, спростовують цей стереотип, і у ході виконання цього завдання дитина переконається в цьому. На екрані перед нею на кожному етапі міститься зображення нової трійки прикладів з дією множення, де множниками виступають десяткові числа. Над цими виразами міститься формулювання завдання, де формулюється мета пошуків. Наприклад, на одному етапі треба знайти та виділити приклад із найбільшим добутком, а на іншому – з найменшим. Знаходити конкретні результати учню не доведеться. Натомість дитині необхідно лише загально порівняти приклади. І тут відіграє певне значення звичка шукати найбільший множник та оцінювати майбутній результат саме по ньому. Загалом, це правильна стратегія, однак, тут треба в першу чергу дивитись на інше – на наявність множників, менших від одиниці. Результат такого множення гарантовано менший, ніж інший множник. Наприклад, якщо «240» помножити на «0,5», це все рівно, що розділити на двійку – результатом буде число «120». Коли школяр це зрозуміє, що звертатиме увагу саме на взаємодію між числами та пропорційний звʼязок, а не на найбільший множник серед прикладів. Наприклад, «11,2» при множенні на «1,3» дає менший результат, ніж «4,59» при множенні на «8,9», хоча перший множник у першому прикладі має двоцифрове ціле число в своєму складі. Поступово, рухаючись від рівня на рівень, дитина навчиться оцінювати майбутній результат ледь не з першого погляду, що стане у нагоді пізніше, під час більш точних обчислень.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають знаходження модуля числа, порівняння раціональних чисел, додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.