Коли дитина лише починала вивчати математику, вона часто мала справу лише з малюнками – із зображенням предметів, які треба було порахувати, із різними фігурами тощо. Поступово учень переходив на мову цифр і навчався виконувати все більш складні завдання. Різноманіття тем та форматів вправ має підтримувати цікавість школяра до математики, однак, все-таки робота з досить одноманітним набором символів рано чи пізно приїдається. Тому не зайвим є час від часу нагадувати дитині про те, наскільки цікавою насправді є математика. Ця вправа робить саме це, а також – тренує вміння дитини множити на десяткові числа. На екрані перед учнем міститься зображення деталізованого робочого поля, де міститься приклад із десятковим числом та звичайним цілим і дією множення. Оскільки приклад має формат звичайного виразу, поданого у один рядок, множники досить прості, щоб виконати означену дію та вирахувати її результат без особливих складнощів. Під робочою зоною міститься не тільки порожня клітинка, куди треба вписати відповідь, а ще й розповідається цікавий факт про математику. Наприклад, в якому році було винайдено знак «=», або інша коротка розповідь. При цьому відповідь на приклад є її частиною, наприклад, число, яке описує рік, або інший факт. Отже, учень аналізує два множники, з якими має справу, подумки виконує означену дію, після чого вписує у порожню клітинку у цій фразі під малюнком результат своїх обчислень. Коли дитина це зробить, то пройде на новий етап до іншого прикладу та нової цікавинки про математику. Загалом, ця вправа – просто один зі способів закріпити навички множення, однак саме різноманіття цікавих відомостей мотивує учня рухатись з етапу на етап, дізнаючись нові історії, епізоди з життя видатних людей тощо.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.