Після того, як учень вивчає додавання та віднімання, настає час зробити наступний крок та перейти до іншої пари основних математичних дій, а саме – множення та ділення. Дійшовши до цього етапу вивчення математичної науки, дитина вже має досвід множення багатоцифрових чисел, однак, ця вправа дещо сильніше відрізняється від звичної для учня роботи. Справа в тому, що розібратись з комою, яка відокремлює дробовий компонент десяткового числа від цілого, при множенні й діленні значно складніше, ніж при відніманні та додаванні. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься робити це за допомогою математичних задач. Оскільки кожна з них розповідає коротку історію та містить сюжет й образи персонажів, це має компенсувати збільшення рівня складності і зберегти інтерес учня до виконання даного завдання. Отже, на кожному етапі вправи перед учнем міститься зображення нової текстової задачі, де певну роль грають десяткові числа. Згідно з умовами ці числа завжди необхідно перемножити між собою. Це не говориться прямо, але, прочитавши умови завдання, дитина неодмінно сама прийде до висновку, що лише за допомогою множення вдасться відповісти на питання, яке подається у завданні. Отже, школяр має перемножити два десяткових числа, після чого вибрати один з трьох варіантів відповіді, які подаються під задачкою і претендують на роль добутку. Коли дитина це зробить, то пройде на наступний етап завдання до іншої подібної задачі. При цьому кожна супроводжується ілюстраціями, які зображують те, про що йдеться в тексті. Десяткові числа, хоча й є багатоцифровими, все ж не мають надто багато розрядів, тож учень цілком може подумки виконати дію множення для кожної задачі.
Учень/учениця: розв’язує вправи, що передбачають додавання, віднімання, множення і ділення раціональних чисел, обчислення значень числових виразів, що містять додатні й від’ємні числа, розкриття дужок, зведення подібних доданків.