Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Правило знаходження розмірів вибірки числового ряду є досить простим: необхідно від найбільшого числа відняти найменше у представленому наборі. Це завдання є досить простим, але воно розкриває тему розмаху вибірки та дозволяє використати ці знання у майбутньому більш ефективно.
Пов'язані стандарти
8.М.А.1. Множини
8.SP.A.1 Будувати та інтерпретувати діаграми розсіювання для оцінки виду залежності двох величин.
8.SP.A.2 Знати, що прямі лінії широко використовуються для моделювання залежності між двома величинами.
8.SP.A.4 Розуміти, що модель зв'язку можна побачити у таблицях частот та відносних частот.
Учень/учениця: пояснює поняття: множина, елемент множини, множини натуральних, цілих і раціональних чисел, взаємно-однозначна відповідність, рівнопотужні множини, нескінченна множина; формулює означення: підмножини, порожньої множини, об'єднання і перерізу множин; теорему про кількість елементів множини, яка є об'єднанням двох скінченних множин; розв'язує вправи, що передбачають застосування вивченого матеріалу, зокрема символіки теорії множин.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Р.1
Розмах вибірки
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування
