Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 /
0
Відповідей на питання
Опис завдання
Ця вправа пропонує попрацювати з відсотками, які використовуються для обчислення об’єму води у різних ємностях. Надається задача, яка описує не лише певний відсоток від числа, а й те, як змінюється співвідношення води у посудинах після переливання тої чи іншої кількості. Необхідно сформулювати послідовність дій, враховуючи відсотки, та відповісти на питання задачі.
Пов'язані стандарти
8.М.Б.4. Раціональні рівняння. Рівносильні рівняння
8.F.A.3 Інтерпретувати рівняння y=mx+b як таке, що визначає лінійну функцію. Наводити приклади нелінійних функцій.
Учень/учениця: формулює означення раціонального рівняння, рівняння-наслідку даного; розв'язує раціональні рівняння, які зводяться до лінійних; пояснює алгоритм графічного методу розв'язування раціональних рівнянь.
Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
К.15
Вода і відсотки
-
0
Відповідей на питання
0
/100
Набрано балів
Це правильна відповідь!
Це неправильна відповідь!
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Повернутись до тренування
Завершити тренування
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися
Повернутись до тренування
