Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Речення є цілісною мовною одиницею. У процесі мовлення, як усного так і писемного, саме творення речень відбувається послідовно. Спочатку зʼявляється ядро повідомлення – його граматична основа, котра може будуватись на підметі або на присудку. Потім речення ніби розкривається – поступово та послідовно. Це відбувається через питання, що задаються до нових слів. Наприклад, все починається з імені людини – це підмет. Задається питання: «що ця людина робить?». Відповіддю на нього є дієслово – присудок. А далі, коли граматична основа вже є в наявності, залишається поширювати речення, ставлячи питання до іменника та дієслова: коли відбувалась ця дія, з чим вона повʼязана та якою є вказана особа, що цю дію виконує тощо. У ході виконання цього завдання школяр тренуватиметься таким послідовним чином будувати речення. На екрані міститься послідовний розбір синтаксичної структури. У верхньому ряду – лише одне слово, до якого ставиться питання. На це питання відповідає те чи інше слово. Внизу, в наступному рядку зображено вже цю пару слів, до якої ставиться нове питання – і так три-чотири ряди. Слова, які відповідають на питання, що ставляться до наявних членів речення, знаходяться у хаотичному порядку і зображені вони іншим кольором. Дитина має переставити їх відповідно до тих етапів творення речень, в яких вони беруть участь. Для цього школяр має просто перенести кожне слово іншого кольору до питання, на яке воно відповідає. Вже після того, як дитина це зробить, необхідно проаналізувати всю схему творення речення загалом. Таким чином, учень бачить етапи творення речення за допомогою питань.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Н.5
Поширюємо речення за питаннями
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися