Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Прислівники входять до складу так званої дієслівної групи частин мови, тобто вони використовуються саме з дієсловами, як прикметники повʼязані з іменником. Загалом, всі самостійні частини мов групуються коло іменника або дієслова (окрім, звісно, самих іменника у називному відмінку або дієслова, які у поєднанні утворюють синтаксичну основу речення). Прислівник у більшості випадків грає роль слова, що описує дієслово. Не маючи звичайних граматичних категорій, ці слова тим не менш, розподіляються на безліч видів за лексичним значенням. Під час синтаксичного розбору речення більшість прислівників є «обставинами дії». У ході виконання цього завдання дитина буде розбиратись з роллю прислівника не стільки формально (тобто, не шукаючи його та підкреслюючи), скільки змістовно. На екрані перед учнем на кожному етапі міститься нове поширене речення. Речення різні, але всі вони підібрані таким чином, що демонструють багатство можливостей для вираження ролі прислівників. Наприклад, в одній фразі їх кілька і вони – неоднорідні, тобто описують не одну й ту саму дію, а стосуються зовсім різних сторін повідомлення, яке міститься у фразі. У формулюванні завдання, що знаходиться над реченням, вказано, який саме прислівник треба знайти. Мета описується через значення. Наприклад, на одному етапі слід відшукати прислівник, що описує стан природи, на іншому – час виконання дії, на третьому – її спосіб. Прислівників кілька, а той, що грає названу роль, один. Дитина аналізує кожен прислівник та інші слова, щоб знайти потрібне. Коли школяр його виділить, то почнеться наступний етап з новим завданням та іншим реченням. Таким чином дитина знайомиться з багатством можливостей використання прислівників у спілкуванні.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
І.11
Вивчаємо роль прислівника у реченні
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися