Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Завдяки тому, що правила української мови не вимагають чіткої та сталої послідовності слів у реченнях, мовець може робити смислові акценти на тому, що вважає більш важливим, виділяти певні слова. А ще це відкриває простір для творчих рішень і для того, щоб урізноманітнити речення в тексті. Проте варто зазначити, що все ж певні правила порядку слів існують. Особливо це стосується питальних речень, з якими і працюватиме дитина у ході виконання даного завдання. Звичайні речення з крапкою на кінці є закінченим викладенням певної інформації. Мовець поширює її за допомогою слів. Питання ж за метою є протилежним: з його допомогою мовець хоче про щось дізнатись, а тому питання будується так, щоб стало зрозуміло, про що саме. Тому питальні займенники у більшості таких речень ставляться на початку. Далі йдуть слова, що мають бути повʼязані між собою лексично (вказуючи на деталі питання) та граматично (щоб утворювати єдину мовленнєву структуру), а на кінці речення – знак питання. В усній мові ці речення промовляються з дещо іншою інтонацією: голос підвищується у кінці фрази. Оскільки на письмі інтонація зображується саме пунктуаційними символами, то знак питання її і передає. У ході виконання цього завдання дитина тренуватиметься у творенні питальних речень. На екрані перед учнем міститься каркас майбутнього питального речення, що складається з усіх слів, які до нього входять. Але вони розташовані хаотично, і дитина має утворити питання,переставивши слова місцями так, щоб вони склались у зрозумілу конструкцію. Перше слово починається з великої букви, а після останнього стоїть питальний знак. Ці особливості речення є підказками для дитини. Інші ж слова учень має розмістити так, щоб вони доповнювали одне одного.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ї.5
Гра "Чомучки задають питання"
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися