Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

Коли дитина починає працювати з реченнями, то окрім різних граматичних структур та тем, стикається також з пунктуацією, тобто з розділом науки про мову, що вивчає розділові знаки. У ході виконання даного завдання дитина вивчить ті з них, які ставляться на кінці речення. В українській мові варіантів для цих знаків є небагато – всього лише три: крапка, знак оклику та знак запитання. В залежності від тої ролі, яку грає це речення у спілкуванні, змінюється і знак на кінці. Крапка ставиться у більшості випадків, наприклад, коли речення інформує, описує або називає щось чи когось. Знак питання ставиться тоді, коли речення не інформує, а навпаки – використовується для того, щоб мовець дізнався про щось. Нарешті, знак оклику використовується у випадках, коли речення має до чогось схилити тих, хто його чує, або якщо мовець відчував особливий накал емоцій. На екрані перед дитиною міститься три речення. На кожному етапі завдання буде нова трійця. Всі вони різні, хоча й обʼєднані спільною темою. Одне речення повідомляє, інше – питає, третє – закликає до дій. У іншій робочій зоні, поряд з ілюстрацією, що тематично обʼєднує ці три речення, міститься набір з пунктуаційних знаків: крапка, знак оклику та знак питання. Дитина має перемістити їх відповідно до своїх речень. Для цього учень має проаналізувати ці речення, зрозуміти мету використання кожного, а також – запамʼятати специфіку використаних слів. Коли дитина завершує речення, то проходить на наступний етап вправи. Завдяки цьому завданню дитина тренується впізнавати речення різного виду не лише за змістом, а й за такими ознаками, як порядок слів, котрий відрізняється у питальних речень.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ї.3
Вибираємо розділовий знак для завершення речення
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися