Увімкнути звуки
Вимкнути звуки
Премiум доступ покаже тобi рiшення/правильну вiдповiдь завдання i зробить твоє навчання на Learning.ua бiльш простим i зручним
Перейти на премiум
Відмінна робота!
Спробуй ще раз
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання
Вітаємо з проходженням олімпіади
Твій шлях був унікальним, адже кожне наступне завдання залежало від виконання попереднього. Бажаємо успіхів у навчанні і чекаємо на наступній олімпіаді!
Відмінна робота!
0
Витрачено часу
0
Набрано балів
0 / 0
Відповідей на питання

Опис завдання

 У мові все взаємоповʼязане та важливе – кожен символ, кожен знак, кожна можливість. Відтак пунктуація нерозривно повʼязана з граматикою, що й ілюструє ця вправа. Дитина вже знає, що речення в українській мові можуть закінчуватись трьома символами: або крапкою, або знаком питання, або знаком оклику. Проте це пунктуаційний погляд на ситуацію. Ці символи є відображенням мети висловлювання. Речення відповідно диференціюються й за кількома їхніми видами. Назва кожного виду досить добре відображає його суть. Розповідне речення – це те, яке використовується для поширення інформації. За його допомогою мовець розповідає про щось, інформує, виражає свої почуття, описує події тощо. Більшість речень є розповідними. Питальні речення є їхньою протилежністю. Мовець не ділить інформацією, а виражає потребу у ній, задаючи питання. Від розповідного речення питальне відрізняється інтонацією (яка виражається на письмі саме через знак питання), а також іншим порядком слів. Спонукальне речення – третій різновид речень в українській мові, який використовується для того, щоб побудити того, до кого звертається мовець, виконати ті чи інші дії. Оскільки акцентом є саме дія, то центральним елементом цього виду речень є дієслово, яке завжди має приймати спонукальну форму. Особлива інтонація таких речень виражається наявністю знака оклику на його кінці. Дитина бачить на екрані нове для кожного рівня вправи речення. Під ним є три ящики, на кожному є напис свого виду речень. Учень аналізує те речення, яке є перед ним наразі, і вибирає відповідну коробку. Керуватись при аналізі треба як наявними пунктуаційними знаками, так і, власне, метою висловлювання.

Пов'язані стандарти

Якщо ви помітили якісь проблеми, будь ласка, повідомте нам про це
Ї.9
Види речень за метою висловлювання
-
0 / 0
Неправильних відповідей. За кожну помилку тобі нараховуються 2 додаткові питання. Якщо кількість помилок буде більшою за максимально вказану — ти не зможеш успішно пройти завдання.
0
Відповідей на питання
0 /100
Набрано балів
Це правильна відповідь! Це неправильна відповідь!
Задання не закінчено
Пауза
Результат збережено. У будь-який час Ви зможете повернутись до тренування і продовжити з того місця, де зупинились.
Завершити тренування
Задання не закінчено
Відкрити правильну відповідь
Переглянути 1 відео, щоб отримати правильну відповідь
Дивитися