Однорідні члени речення використовуються досить часто. З їхньою допомогою вдається більш повно передати інформацію або повідомлення, більш детально надати опис предмета або дії. Важливо, щоб дитина навчилася грамотно використовувати однорідні члени. У процесі виконання цього завдання дитина навчиться визначати спосіб поєднання однорідних членів у реченні, маючи перед очима приклад кількох таких структур. На екрані перед учнем міститься зображення робочої зони з двома реченнями. На кожному наступному етапі подається нова пара речень, а відтак досягається досить високий рівень різноманіття опрацьованих випадків використання однорідних членів. Над робочою зоною міститься формулювання завдання, де вказується те, речення з яким способом поєднання однорідних членів треба знайти цього разу. Дитина аналізує кожне речення по черзі, після чого визначає, де однорідні компоненти мають відповідний спосіб звʼязку, наприклад, за допомогою сурядного сполучника. Вибравши потрібне речення, школяр проходить на новий етап завдання, де треба буде виконати аналогічний набір дій з іншою парою речень, де в обох неодмінно будуть однорідні члени. Робоча зона з ними супроводжується зображенням додаткового героя, який доповнює візуальний ряд завдання та робить його більш цікавим для виконання. Коли школяр вибирає потрібне речення, він також аналізує й інше, що дозволяє навчитися краще орієнтуватись у способах поєднання однорідних слів.