Наша подорож країною мови триває, і Вчитель невтомно відкриває для нас усе нові відомості про частини мови. На минулому уроці ми завітали до царства дієслів. Разом ми повторили загальні відомості про дієслова, що їх уже вивчили раніше, і закріпили засвоєний матеріал прикладами. Учитель нагадав нам про те, що дієслово — це частина мови, яка називає дії або стан предметів і відповідає на питання «Що робити?», «Що зробити?», розповів, що дієслова можуть утворюватися від різних частин мови, зокрема, іменників і прикметників, і що можуть указувати на завершені та незавершені дії.
Сьогодні ж ми дізнаємося, що дієслова можуть змінюватися за часом дії, яку вони називають. Оскільки саме дієсловами ми можемо виразити наші дії повсякчас: у минулому, теперішньому й майбутньому. Саме про це й розповість нам Учитель.
Загалом, нам належить опрацювати й запам’ятати доволі багато нової інформації. Тому, щоби не припускатися зайвих помилок і не втрачати робочого настрою, ми будемо розбирати приклади з допомогою Вчителя та під його наглядом. А щоби закріпити пройдений матеріал, отримаємо завдання для самостійного опрацювання. Ну і, звісно ж, як і зазвичай, до нас на урок завітають бажані гості! На допомогу в засвоєнні нових знань прийдуть веселі персонажі та яскраві ілюстрації. Ці вправні помічники Вчителя майстерно вміють перетворювати навчання на веселу й захоплюючу гру! А що може бути краще, ніж знання, що були засвоєні із задоволенням і цікавістю?