Триває наша подорож країною мови, і наш невтомний Учитель знаходить для нас усе нові цікавинки про її жителів. На минулому уроці ми дослідили апостроф. Учитель пояснив нам, що, хоча цей знак і не входить до складу абетки, він однаково в чарівний спосіб впливає на деякі літери. Наприклад, допомагає літерам Я, Ю, Є в положенні після приголосного позначати не його пом’якшення та наступний за ним голосний звук, а сполучення голосного й м’якого приголосного [й].
Сьогодні Вчитель розповість нам про явище подовження приголосних. Він розповість, як саме ми маємо позначати подовження приголосних на письмі. А для того, щоби нам простіше було запам’ятати приголосні звуки, які зазвичай подовжуються в українській вимові, Учитель розкаже нам приказку-запам’яталочку.
Сьогоднішній урок точно обіцяє бути насиченим і динамічним. Роботи буде багато. Нам належить пригадати ц повторити багато засвоєного раніше матеріалу і, звісно, дізнатися чимало нового. Тож ми послухаємо пояснення Вчителя й детально розберемо приклади під його наглядом.
Це складне завдання, яке вимагатиме зосередженості й уваги. Але Вчитель приготував для нас цікавий сюрприз і покликав на допомогу яскраві ілюстрації і привітних персонажів. Тож, як і зазвичай, ми будемо почуватися на уроці, наче під час цікавої гри!