Ми й далі подорожуємо країною мови. Наразі тривають наші відвідини царства звуків і літер. Учитель невтомно відкриває для нас усе нові й нові цікавинки про мешканців чарівної країни. На минулому уроці ми дослідили сполучення літер -дж-, -дз-, -йо-, -ьо-. Учитель пояснив нам, що в українській мові є звуки, для яких немає окремих літер в абетці. І для того, щоби показати ці звуки на письмі, ми маємо послуговуватися кількома літерами.

Для сьогоднішнього уроку Вчитель приготував нам матеріал про чарівний знак, який ще називають нелітерним — про апостроф. Ми дізнаємося, що, хоча цей знак і не входить до складу абетки, він однаково в чарівний спосіб впливає на деякі літери. Наприклад, допомагає літерам Я, Ю, Є в положенні після приголосного позначати не його пом’якшення та наступний за ним голосний звук, а сполучення голосного й м’якого приголосного [й].

На цьому уроці нам належить дізнатися й запам’ятати багато нової інформації. Тож ми послухаємо пояснення Вчителя й разом із ним та під його наглядом детально розберемо приклади. Це непросте завдання, яке вимагатиме від нас зосередженості й уваги. Але як нам обійтися без допомоги звичних провідників країною знань? Без них ми занудьгуємо і станемо неуважні. Тому наші друзі не залишать нас самих на цьому уроці. Звісно, яскраві ілюстрації та привітні персонажі завітають до нас і перетворять урок на захоплюючу гру.