Ми й далі подорожуємо країною мови і просто зараз гостюємо в царстві морфем. Наразі триває вивчення матеріалу про вимову і правопис певних частин слова. На минулому уроці ми дізналися, що в українській мові правопис багатьох слів із ненаголошеними звуками [е] та [и] в коренях не можна перевірити наголосом. Учитель пояснив нам, що такі слова називають словниковими. Він також розповів, що правильне написання словникових слів треба перевіряти за орфографічним словником та запам’ятовувати. Ми дізналися, що орфографічний словник містить слова, правопис яких неможливо перевірити за жодним правилом, і з’ясували, що завдяки регулярному послуговуванню орфографічним словником ми можемо запам’ятати багато нових слів і навчитися правильно їх писати.
На сьогоднішньому уроці Вчитель розповість нам, що часом у словах трапляються збіги дзвінких і глухих приголосних звуків, за яких один із них звучить невиразно. Учитель нагадає нам про акустичні пари шумних приголосних, покаже, як і чому звуки уподібнюються один одному під час вимови, і навчить нас перевіряти правопис таких суперечливих слів. Викладений теоретичний матеріал він, як і зазвичай, підкріпить детальними прикладами. Наприкінці уроку Вчитель підіб’є підсумок і дасть нам завдання для самостійного опрацювання.
Як і зазвичай, на нас чекає складний, насичений, але цікавий і динамічний урок. Упродовж вивчення нового об’ємного матеріалу нам не обійтися без допомоги. Але весела вдача Вчителя, яскраві ілюстрації і привітні персонажі не залишають нас наодинці зі складною темою. Звісно ж, як і зазвичай, вони додадуть уроку елементів гри й у жодному разі не дадуть нам нудьгувати.