Ми вже дізналися про слова, які називають предмети та істот навколо нас, позначають власні назви, числа. Та яким сумним і невиразним був би світ навколо, якби ми не могли висловити його ознаки. Тільки уявіть, що в нас немає слів, які відповідають на питання «який?» Неможливо сказати, велике яблуко чи маленьке, червона квітка чи рожева, зелене листячко чи жовте.
Але немає приводу засмучуватися. Адже Вчитель приготував для нас завдання саме про такі слова. Сьогодні ми будемо шукати їх у реченні!
Ми побачимо картинку й коротке речення, яке її описує. Нашим завданням буде вибрати в реченні слово, яке називає ознаку. Учитель прочитає речення й запропонує зробити вибір, а тим, хто вагається, він прийде на допомогу. Оскільки урок передбачає вивчення ознак, без яскравих ілюстрацій не обійтися. Отже, сьогодні нвчання як ніколи нагадуватиме веселу гру!